Η οικογένεια των Ειδικών Δυνάμεων, Στρατιωτική και Πολιτική ηγεσία με παρουσία συγγενών, φίλων και Εφέδρων, τίμησε τη μνήμη τους σε 2 σεμνές τελετές όπως αρμόζει στην ημέρα.
Η 1η τελετή έγινε στο μνημείο των ΛΟΚ στο Καβούρι Αττικής και η 2η τελετή στο στρατόπεδο Αντγου Γ. Κατσάνη στη Ρεντίνα Θεσσαλονίκης, από όπου είναι οι 2 φωτογραφίες.
Ιδιαίτερη αναφορά έγινε από το Διοικητή της 1ης Ταξιαρχίας ΚΔ-ΑΛ στην ημέρα μνήμης του ολοκαυτώματος του Ποντιακού Ελληνισμού.
Χαρακτηριστικά, 2 Καταδρομείς φορούσαν τη στολή του Πόντιου μαχητή.
Εμείς οι νεότεροι Καταδρομείς, οφείλουμε να υπερασπιστούμε τα Ιερά και τα Όσια του Έθνους και δηλώνουμε πανέτοιμοι να συντρίψουμε όποιον διανοηθεί να αμφισβητήσει την κυριαρχία μας.

